close

因為一天內被三人放鴿子,所以寫了這首歌,送給每位放我飛機的朋友。

 

作曲:藍止蝦
作詞:藍止蝦

我而家好憎飛機
個天都好多飛機
見到啲飛機就諗起你(想打你)


尋晚實牙實齒話實黎
今朝11點打去
佢話佢岩岩醒起
想同我講話好累唔黎

另一個四點
留低訊息
叫我今朝抄醒佢
點知又話做野做到好夜唔想黎

最後個個話拍完野黎
知道兩條友放我飛機
佢話佢六點訓唔想行
所以都係唔黎


於是我去左東涌
搞到雙眼都放空
問你地係邊
你地係屋企


我而家好憎飛機
個天都好多飛機
見到啲飛機就諗起你

放飛機唔係唔比
但係唔好等我出左黎
先至放我飛機

Image credit:
zhaolifang/Vecteezy.com.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    披著豬皮的狗 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()